REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG W SALONIE CAMIRA
Postanowienia ogólne i definicje
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania z usług kosmetycznych, zwanych dalej: Usługą lub Usługami, które są świadczone w Salonie CAMIRA.
- Przed skorzystaniem z Usług Kosmetycznych należy wcześniej zapoznać się z treścią Regulaminu.
- Skorzystanie z Usługi Kosmetycznej jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- Samodzielnie dokonywać Rezerwacji oraz korzystać i uczestniczyć w wizycie, podczas której wykonywana jest Usługa Kosmetyczna, mogą wyłącznie osoby pełnoletnie – dalej zwane Klientem. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Usług Kosmetycznych na takich samych zasadach jak osoby pełnoletnie wyłącznie za uprzednią zgodą ich opiekuna, rodzica lub przedstawiciela ustawowego, wyrażoną przed rozpoczęciem Usługi Kosmetycznej.
Rejestracja na Wizytę
- Usługi Kosmetyczne świadczone są wyłącznie za uprzednią rezerwacją wizyty — dalej zwanej: Wizytą, z wyjątkiem sytuacji, w których Klient może skorzystać z Usługi Kosmetycznej poza kolejnością, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
- Wizyty w Salonie CAMIRA można umawiać telefonicznie od poniedziałku do soboty w godzinach od 08:00 do 21:00 pod numerem tel.: 515 902 999. Istnieje również możliwość rezerwacji Wizyty online za pomocą strony internetowej camira.pl oraz strony www.moment.pl, jak również powiązanej z nią aplikacji mobilnej Moment.
- Klienci zapisywani są zgodnie z grafikiem obowiązującym w Salonie CAMIRA.
- Jeżeli okaże się, że grafik obowiązujący w Salonie CAMIRA jest w całości zapełniony, Klient może zostać wpisany na listę rezerwową, co oznacza, że będzie mógł skorzystać z Usługi Kosmetycznej w sytuacji, w której Klient, który dokonał skutecznej Rezerwacji i został umówiony na Wizytę, odwoła Wizytę lub
z innych przyczyn Wizyta zostanie anulowana. - Podczas Rezerwacji pracownik Salonu CAMIRA w celu oszacowania czasu trwania Usługi Kosmetycznej może dokonać wstępnego wywiadu dotyczącego problemu lub oczekiwań, z jakimi zgłasza się Klient.
- Podczas Rezerwacji pracownik Salonu CAMIRA poprosi o podanie następujących danych:
– imię i nazwisko,
– numer telefonu kontaktowego. - Pomiędzy wykonaniem Usługi Kosmetycznej w miarę możliwości zapewniane są 5-minutowe przerwy konieczne do zdezynfekowania i posprzątania gabinetów.
- Na 24 godziny przed umówionym terminem Wizyty Klient otrzymuje wiadomość tekstową SMS z przypomnieniem o Wizycie wraz z prośbą o potwierdzenie Wizyty.
Rezygnacja z Wizyty, odwołanie z Wizyty
- Na zarezerwowaną Wizytę Pacjent powinien stawić się w Salonie CAMIRA najpóźniej o dokładnej godzinie umówionego terminu Wizyty.
- Salon CAMIRA zastrzega, że ustalona godzina Wizyty może ulec nieznacznej zmianie. Jeżeli przesunięcie w godzinie Wizyty wynika w szczególności z przyczyn niezależnych od Salonu CAMIRA i trwa dłużej niż 15 minut, Salon CAMIRA w miarę możliwości poinformuje Klientów zapisanych na Wizyty o nieznacznym przesunięciu terminu Wizyt.
- Salon CAMIRA zachowuje prawo do odmowy wykonania Usługi Kosmetycznej, jeżeli Klient spóźnia się na Wizytę co najmniej 15 minut od terminu umówionej Wizyty, chyba że Pacjenta o okolicznościach skutkujących spóźnieniem na Wizytę powiadomi Salon CAMIRA, które wyrazi zgodę na późniejsze rozpoczęcie Usługi Kosmetycznej z zastrzeżeniem, że w takim przypadku Wizyta może ulec skróceniu, ze względu na oczekujących kolejnych klientów.
- Nieprzystąpienie do Wizyty przez Pacjenta bez uprzedniego odwołania Wizyty uprawnia Salon CAMIRA do odmowy zapisania Klienta na kolejną Wizytę.
- Salon CAMIRA zastrzega sobie prawo do odwołania Wizyty na co najmniej 24 godziny przez terminem rozpoczęcia Wizyty. W takim wypadku Salon CAMIRA zaproponuje nowy termin Wizyty.
- Salon CAMIRA informuje, że nie udziela konsultacji telefonicznych zakresem odpowiadających świadczonej Usłudze Kosmetycznej. Klient jest konsultowany wyłącznie podczas umówionej wizyty w Salonie CAMIRA.
- Pierwszeństwo przyjęcia na Wizytę mają Klienci, którzy uprzednio dokonali Rezerwacji i umówili się na Wizytę zgodnie z grafikiem obowiązującym w Salonie CAMIRA. W wypadkach szczególnych, w tym w szczególności odnoszących się do Klientów z powikłaniami powstałymi w trakcie prowadzonych w Salonie CAMIRA Usług Kosmetycznych lub osób wymagających natychmiastowej konsultacji- przewiduje się możliwość przyjęcia osoby bez uprzednio dokonanej przez nią Rejestracji, zgodnie z procedurą rejestracyjną.
- Pacjent ma prawo odwołać Wizytę najpóźniej na 24 godziny przed zaplanowaną wizytą.
Przebieg Wizyty
- Usługi Kosmetyczne wykonywane w Salonie CAMIRA wykonywane są przez wykwalifikowanych specjalistów, posiadających doświadczenie oraz umiejętności potrzebne do wykonania Usługi Kosmetycznej.
- Na pierwszej Wizycie Klient obowiązany jest do wypełnienia tzw. WYWIADU KOSMETYCZNEGO na podstawie, którego zostanie przeprowadzona Usługa. Nie wszystkie usługi wymagają wypełnienia takiego dokumentu.
- Po przeprowadzeniu wywiadu kosmetolog przedstawi Klientowi plan terapii oraz wyceni wstępny koszt Usługi Kosmetycznej.
- Rodzaje Usług Kosmetycznych świadczonych przez Salon CAMIRA dostępne są na stronie internetowej Salonu CAMIRA pod adresem: camira.pl.
Płatność
- Klient jest obowiązany do dokonania zapłaty za wykonane Usługi Kosmetycznej. Szczegółowy Cennik dla poszczególnych Usług Kosmetycznych znajduje się na stronie internetowej Salonu CAMIRA: camira.pl
- W Salonie CAMIRA dostępne są następujące formy płatności:
– gotówka,
– karta płatnicza,
– bon podarunkowy. - Zapłata za Usługi Kosmetyczne następuje po odbytej Wizycie, za wyjątkiem przypadków określonych niniejszym Regulaminem, za które Klient obowiązany jest uiścić całość lub część opłaty przed wykonaniem Usługi Kosmetycznej.
- W przypadku Klientów korzystających z bonów podarunkowych, po odbytej Wizycie Klient w momencie płatności obowiązany jest okazać bon podarunkowy. W innym wypadku usługi Kosmetyczne podlegają płatności gotówkowej lub za pośrednictwem karty płatniczej.
Procedura reklamacyjna
- Klient po wykonanej Usłudze Kosmetycznej ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 7 dni od jej wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów takiej Usługi – zwanej dalej: Reklamacją. Składając Reklamację, Klient obowiązany jest opisać stan faktyczny oraz wskazać, z jakich przyczyn uważa Reklamację za zasadną.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone przez Salon CAMIRA najszybciej jak to możliwe. Klient zostanie powiadomiony niezwłocznie o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku uznania Reklamacji za zasadną Klientowi przysługuje nieodpłatna usługa korygująca. Salon CAMIRA w ramach uznania reklamacji może ponadto zaproponować inne korzyści Pacjentowi.
- W przypadku kwestionowania Usługi Kosmetycznej, zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną Usługę. Salon CAMIRA zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Pacjenta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
- Reklamacja nie obejmuje powikłań takich jak: ból, krwiak, krwawienie po zabiegu, złe samopoczucie.
Odpowiedzialność
- Klienci odpowiadają w pełnej wysokości za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu CAMIRA. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich opiekunowie, rodzice lub ustawowi przedstawiciele.
- Salon CAMIRA nie ponosi odpowiedzialności za żadne rzeczy pozostawione w Salonie CAMIRA poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient zobowiązany jest zatrzymać przy sobie.
- Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonane Usługi Kosmetycznej po stronie Salonu CAMIRA.
- Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu Usługi Kosmetycznej wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli została ona wykonana w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
- Klient zobowiązany jest stosować się do zaleceń kosmetologa, które zostały udzielone mu podczas Wizyty w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów wykonanej Usługi Kosmetycznej.
Postanowienia końcowe
- Wszystkie osoby przebywające na terenie Salonu CAMIRA zobowiązane są przestrzegać całkowitego zakazu palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych oraz całkowitego zakazu spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek środków odurzających.
- Na terenie Salonu CAMIRA, a w szczególności do pomieszczeń, w których wykonywane są Usługi Kosmetyczne, zabrania się wprowadzania zwierząt.
- Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, Cennika Salonu CAMIRA.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług Kosmetycznych powinny zostać w pierwszej kolejności rozwiązane polubownie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.11.2018 r.
- O zmianach niniejszego Regulaminu Klient będzie powiadamiany drogą mailową, na adres podany podczas Rejestracji. Aktualna i obowiązująca wersja regulaminu znajduje się również na stronie internetowej Salonu CAMIRA pod adresem: camira.pl